• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Beviljade lån och förutsättningar

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 409
Mottagna reaktioner
13 481
Poäng
8 917
Dom är så jävla fula.
Mig gav dom också avslag på samma sätt och jag är inte sjukskriven.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 667
Mottagna reaktioner
7 082
Poäng
4 807
Jisses!!!! Nuförtiden för bara de rika med höga inkomster och inga skulder som får låna verkar det som. Vad är det som händer? Visst är det bra med krav etc men samtidigt så är vi som är i behov av ett bättre lån helt chanslösa när det bara blir svårare och svårare att få låna.

Bankerna kastar oss i famnen på sms bolagen och t o m där är det inte lätt att få lån idag. otroligt stor skillnad sen 3-4 år tillbaka.
 

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
Håller verkligen med dig Terry!
I mitt fall har jag typ en tusenlapp mindre ut som sjukskriven, skickade intyg på att jag är beviljad sjukpenning denna månaden med samt fixade intyg från mitt försäkringsbolag att de betalar ut. Men Nope!
Riktigt fult att dra på det så länge efter man skrivit på skuldebrevet. Besvikelsen är enorm och tänker aldrig söka hos dom igen!! :mad:


Håller med dig också Myra!
Krav är bra som du säger. Men ibland önskar man bara de kunde finnas nåt sätt för oss som bara vill göra rätt för oss att få ett lån så det hade löst sig. :(
 

Ahmed84

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
22 Oktober 2017
Meddelanden
239
Mottagna reaktioner
46
Poäng
157
Jisses!!!! Nuförtiden för bara de rika med höga inkomster och inga skulder som får låna verkar det som. Vad är det som händer? Visst är det bra med krav etc men samtidigt så är vi som är i behov av ett bättre lån helt chanslösa när det bara blir svårare och svårare att få låna.

Bankerna kastar oss i famnen på sms bolagen och t o m där är det inte lätt att få lån idag. otroligt stor skillnad sen 3-4 år tillbaka.
Jag tror att man får INGET LÅN INGENSTANS med sjukskrivning
Jag har nu 0,1 i betyg ingen blanco .Även
Och om jag söker hos de som beviljar lätt
(BN REMEMBER), ändå kommer jag inte få något på grund av att jag inte har någon sista Lönsps att slick de:p
 

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
Jag tror att man får INGET LÅN INGENSTANS med sjukskrivning
Jag har nu 0,1 i betyg ingen blanco .Även
Och om jag söker hos de som beviljar lätt
(BN REMEMBER), ändå kommer jag inte få något på grund av att jag inte har någon sista Lönsps att slick de:p
Kanske inte, men kändes ändå lite magstarkt när det handlar om 2 veckor tills jag börjar jobba igen och har en fast tjänst att återgå till då. Dessutom är ju min inkomst endast 1000 kr mindre från när jag jobbar.
 

Ahmed84

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
22 Oktober 2017
Meddelanden
239
Mottagna reaktioner
46
Poäng
157
Kanske inte, men kändes ändå lite magstarkt när det handlar om 2 veckor tills jag börjar jobba igen och har en fast tjänst att återgå till då. Dessutom är ju min inkomst endast 1000 kr mindre från när jag jobbar.
Alla långivare kan begära 2senaste lönspecsar
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp